Shoping.

isag har jag shopat. mest presenter då det är många som fyller år denna månad. tre stycken handlade jag till. så det är två kvar. men en fixas på onsdag. då In och L kommer in till stan. och vi ska slå ihop oss med pappa&In, då kusinen fyller jämnt. fast i och för sig så slår vi ihop oss stortsett jämnt till gemensama födelsedagar :P

sen slank det ner några tröjor till edwin. en som jag suktat efter länge. men väntat tills efter han fyllt år då det kunde bli dubbletter. men han fick den inte när han fyllde så nu handlade jag den ;) så fin. får visa bild senare ;) sen så hittade jag ett par byxor på rean till mig. kollade på dem sist, men då slank det ner en tröja, som jag nämt något om.. men använde ett presentkort. så kollade lite fort om jag hittade något för 50 kr då presentkortet var för 150 kr. och hittade en tröja, som jag slet med. tänkte nog inte ha dem tillsammans. då byxorna är mörk gröna och tröjan orange, kortärmat.. Sen så handlade jag lite nödvändigt från IKEA. typ nya smörknivar, en termos för 69 kr, en slikepott, platta talrikar till edwin. han har djup tallrikarna och muggarna i samma serie. har letat länge efter några platta. då det inte är alltid vi äter sådan mat som blir bra i en djuptallrik. till exempel tacos. som jag lägger upp i olika höhar åt lilleman så får han plocka fritt från tallriken.

sen kollade jag lite lätt på en vinterjacka. så nu hoppas jag att den finns hos återförsäljarna. kollade in den på hemsidan. och hittade lite återförsäljare häromkring. så hoppas de har storleken, vilket jackan ska finnas i enligt didrikson´s hemsida. färgen spelar ingen roll, det får bli den som jackan finns i min storlek, så enkelt blir det ;) den passar mig även till det sättet att den inte är så varm. är väl som edwins vinterjacka. varm men ändå lättare. så håller tummar och tår att den nu finns. om den inte finns får jag tänka om. och eventuellt kolla efter en skaljacka som jag kan ha i vinter. jag är en sån som skulle kunna gå i en sommarjacka vintertid (vilket jag gjorde typ i sjuan), så en skaljacka skulle jag kunna ha i nödfall. får ta med mig presentkort och pengar på onsdag och hoppas att den finns. då kanske den blir min. men samtidigt med mitt oflyt så kommer det inte att finnas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0