Stigen.

nu går jag till och från dagiset den vägen jag gick i vintras, då jag genade. på gräset och ner vid 24. sen går jag dock på framsidan av 20. då det är gångväg. gillar inte att gå efter vägen med edwin, då han går själv kanske ska tilläggas. det funka att gå där. dock så ramla den lille på gräset igår. tur han hade galonisarna på sig :P blir väl en aningen längre, känns det som, än att gena mellan husen. men såg imorse att gräset har växt betydligt sedan igår. så dröjer inte så länge innan man kan gå där igen.

och efter vägen bruka vi oxå kunna gå. då vi har något fordon. såsom vagn eller cykel. och jag tycker det är lerigt där. och mycket saker som man ska akta sig för, inte för att det är mitt problem att akta mig. snarare de som ska akta mig. då det är en gångväg där, som de inte spärrat av. men jag tycker det känns som man kliver in på arbetsplats. och så är jag rädd för att halka på lerat som är där.

sak samma. vägen vi går nu funkar den oxå. men jag önskar att de är klara snart. är något less på ljudet. men rätt kul att se hur allt växer fram. hur man chansar/listar ut saker allt eftersom det växer fram osv. men som sagt. less. dock så tror jag inte att det kommer bli bättre, alltså med ljudet. jag mena framemot sommaren kommer man höra massa musik, dygnet runt typ. men hoppas kan man alltid göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0