Sista april.

skulle helst av allt vilja åka upp till släkten på sista april. inte för det skulle göra så mycket att bara vara hemma. men alltid kul att träffa släkten och så har man en majbrasa att gå till. känns inte riktigt som om jag vill gå ner till den som bruka kunna vara här på planen. min käre M jobbar natt så det är där kruxet ligger. tar mig till liden är inga problem. bara att lifta med pappa. fast han tänkte väl jobba halvdag, men tror nog inte att det gör så mycket om jag smiter efter lunch på jobbet då vi är mer personal än barn just på vår avdelning :P

kruxet ligger i det att ta sig hem. kommer ju kunna sova hos pappa och I, det är nog inga problem. så måste hem antingen på kvällen den sista april eller den första maj. ska jobba den andra maj så vill spendera den natten mot den andra på hemmaplan. sedan spelar det ingen roll vilken tid. jag och edwin är anpassningsbar ;)

så får se om vi hittar någon lösning eller om vi får spendera vår sista april på hemmaplan, inte för det gör så mycket.

Kommentarer
Postat av: Angelica

vi kan ju alltid skjutsa hem er isåfall om ni behöver skjuts :) Tror inte det är något problem isåfall

2012-04-28 @ 20:00:03
URL: http://raggaranki.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0