Mobilanvändare.

i denna stund händer det väl direkt inget spännande. jag surfar desutom mer från mobilen nuförtiden. efter den dära hästen som vi fick på datorn som attackerade våra bankkonton har det bara blivit så att jag surfar mest på datorn. men ska försöka komma ihåg att blogg ibland oxå.

fick jobba en dag på Västergatansförskola. var lite nervös. dels lära sig alla namn på barnen. och sedan ny miljö med helt andra rutiner. men det gick bra, må jag säga. kom på mig själv att säga du till barnen och liksom nicka. kan ett namn sedan innan. och lärde mig i alla fall några till medan jag var där. fick avbryta några "slagsmål" osv och allt gick bra. så det känns skönt. får man hoppas på att det rings från alla håll så man har något att göra och plus i kanten är att man får pengar. roligt är det i alla fall oavsett vart jag befinner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0