Tvättar och skrivare.

har tvättstuga nu. få bort lite kläder. inte för det var så mycket men de braiga kläderna till praktiken är smutsig. är bra med fikor vilket jag inte har på allt för mycket plagg. på småbarnsavdelningen hade jag mobilen i en fika och papper i den andra. nu är de flesta barnen så stora så det sköter det mesta själv, och sen så är det väl inte så många snoriga näsor just nu. men mobilen i en fika har jag i alla fall.

måste idag skriva ut ett papper som jag kan skriva under och skicka in till försäkringskassan men saken är den att vi har ingen skrivare. så på jakt efter en skrivare är jag, har ändå fått ett napp. men får vänta en stund. det måste skrivas ut idag och även skickas. då jag reglerar när jag får pengarna med det. två veckor "väntetid". så min första period blir 1-11 feb. så inte direkt många dagar jag kommer få betalt men då blir det rätt fas till nästa utbetalning. som även då ska skrivas ut och skrivas under. så en gång i månaden behöver jag göra detta. lite frusterande är det må jag säga, men det måste göras. så allt som allt kommer det bli fem gånger, två gånger i maj (den 11:e och den 31:e).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0