Mötet.

mötet idag gick bra. så den 1:a februari börjar jag på praktik, om inte arbetsförmedlingen får för sig något och ändrar. vi tog det datumet då alla papper hinner fixas till osv. så måndag och tisdag är det massa mer saker som ska fixas. ringa csn, kommun om edwins dagis, och så prata med personalen på dagis. edwin måste nu börja, eller den 1:a feb, gå heltid på dagis. men jag ska ändå försöka ha han så lite som möjligt. alltså hämta hem han när jag slutar, om jag kommer få någon dag som jag slutar tidigt så får han oxå sluta tidigt. och även kolla med M´s schema. för om han jobbar morgon och slutar vid tio så får edwin gå hem när han vaknat från middagsvilan, och innan mellis. så ni förstår. pussling, kommer det att bli. men det kommer bli så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0