Sover.

äntligen somnade han i sin säng. efter ha slängt ur alla nallar med mera. det som var kvar i sängen var en edwin och hans napp i munnen. den törs han inte slänga i från sig :P

så var in och fixade till hans säng. släckte lampan och sade god natt. en del klagomål fast inte så många kom. sedan så grejade han på men med lampan släckt och han somnade till slut. att det ska vara så svårt att somna, speciellt de dagar han sover middag.

jag gjorde lite glögg då jag har kvar. för min hals. och det funkade inte. i alla fall inte direkt, men vad gör det egentligen. sen så tyckte jag glöggen var för sött. vilket jag inte tyckt förrut. måste vara halsontet som talar till mig.

funderar på om jag ska kolla på hockeyn inatt eller inte. skulle vara roligt att se. men ser den så fall i sovrummet och kommer då somna speciellt i periodpauserna, men det gör inte så mycket då det är en dag imorgon oxå. fudnerar just nu på att kolla klart på "rabatt till varje pris" och sedan spela lite efter det. så får vi se hur klockan blir. men kommer nog inte spela så länge då jag börja bli trött, eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0