Tid för lilleman.

ringde till vc och fick en tid till edwin. men troligtvis så kommer vi få ett svar som inte kommer hjälpa oss så mycket, liksom göra det vi gör ungefär. hon i luren sa att det lät som virus men tyckte att läkaren skulla kolla på han i fall att. men feber i en vecka känns lite sådär. och tror inte en vecka kommer stoppa, då han kommer ha feber fler dagar i framtiden, känns det som. men kan ha fel. hans feber kanske är inne på de sista dagarna, vad vet jag...

så jag sitter och laddar kraft för att ta oss ut. lär vara ganska blött ute, vilket mina skor kommer bli inuti. men vad gör man inte för de små eller om man har ärenden på utsidan av bygnaden. tror jag skippar den idéen med att ta med strumpor oxå då jag kommer bli lika blöt på hemvägen. edwin ska i alla fall få på sig sitt fodrade regnställ istället för vinterjacka. det kommer hålla allt regn borta lite bättre plus så får han någonting på nederdelen. för ramla lär han göra eftersom det är halt ute. får se hur jag gör, kommer säkert ändra mig innan vi väl ska klä på oss ytterkläderna.

edwin vaknade förresten och grinade, eller så gott han kunde. och när jag kom in pekade han i munen och halsen. lillen hade ont. fick trägla i han yoghurt. grinade för lilla minsta. men blev lite piggare och bättre humör efter han fått i sig all yoghurt som tog evighet att äta upp. men han är ändå inte sig själv riktigt. ligger nu i soffan och kollar på tv´n. antar att han är trött. då han sovit till närmare halv elva - elva de senaste dagarna. är man sjuk så får man sova.

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Sv: Nej vi har ju inte samma rabatt system här :( Här står det ju alltid att det inte kan kombineras med andra rabatter och oftast får de bara användas en gång per hushåll, har aldrig förstått det där med att dubbla rabatten som dom pratart om i programet heller :/

2012-01-04 @ 11:01:56
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0