Vanish.

imorgon blir det nog en städdag här hemma. jag chansar på att så ser planen ut i alla fall. sedan så bör vi i helgen något handla present till firandet på onsdag. och även handla hem tvättpulver, sköljmedel X 2 och vanish. ni vet det här som de gör reklam på tv´n. det funkar bar mot fläckar på kläderna. jag bruka spruta på dem medan edwin äter sin frukost. sen kanske en gång till innan vi går mot dagis. de fläckar som inte släppt på den tiden när jag kommer hem igen. får ett till sprut. sen ner i klädhögen och i maskinerna. och det är inte ofta det blir fläckar på kläderna efter jag har behandlar dem. bruka även kunna ha i lite sånt pulver i maskinen, med tvättmedlet, om det är många plagg med just fläckar eller någon fläck som är jätte ingrott. har dock inte testat att endast anv'ndat pulvret än, men det lär väl kanske komma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0