Badrumshyllan.

länge nu har jag tänkt att jag ska städa våran badrumshylla men inte gjort det. blir tokig då man är på toan och ser allt i en ända röra. så idag tog jag tag i saken och städade den medan edwin badade. skulle dock ha haft mer "lådor" så man kunde sortera lite mer än vad det är nu. blev en ica-påse som slängdes med massa tomma förpackningar och en del saker som inte används. och jag min klant tappade min deo i golvet. och så klart sprack den. så imorgon måste jag köpa ny, helst två. ett stick, som varit slut länge som jag glömt att köpa. och så den sorten jag tappade i golvet som var bättre än förväntan för min del, därför jag köper en ny.
 
men en viss skillnad är det i alla fall på bilderna. finns väl lite mer saker att slängas. men får ta det i nästa omgång.
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Sv: Fiskespöt hittade jag på Ö&B av alla tänkbara ställen då vi kikade bland fiskesakerna :) Kostade 299kr och det är verkligen ett fint spö :) Nu är jag ute efter ett par läckra, rosa (billiga) gummistövlar hihi...

2012-07-17 @ 15:43:11
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0