Tvätt igen.

tvättade som sagt idag igen. och det enbart för edwin ramlade igår och det syndes som det kunde bli fläckar. så ville ta itu med det på en gång. tur det är mönstrade shorts så det syns inte så väl. för en liiiten fläck blev det på fiksömen. men tror den kan komma att släppa efter några tvättar med fläckbortagning.

Lämnade edwin själv hemma. första gången fick yoghurt och flingor. hörde sedan hur han sprang när jag väl var nere i tvättastugan och krånglade med en maskin som inte riktigt ville min väg. men jag kan knepet och drog på dess strömbrytare och då var den med på noterna igen.

men i alla fall, hörde hans små fötter springandes. då jag hade tvättstugan under vår lägenhet. hann att skapa många saker framför mig vad han gjorde. hur många hyss han hade gjort osv.

men nej, inte ett enda. ställt sin tallrik på diskbänken vad det enda han hade gjort. så duktig så. han väntade på ett bad som jag hade lovat han. men först så ville jag ta en kall dusch så han fick så snällt vänta. vilket han gjorde, satt så fint på golvet och kollade med krokodilen (halkmattan).

de andra gångerna jag sprang ner i tvättstugan låg hani sin säng. en gång sov han inte. men var ändå i sin säng när jag kom upp och den sista gången så sov han när jag gick ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0