Vattenpistol.

edwin fick ta med sig sin vattenpistol, modell större, ut idag, fylld med vatten. jätte roligt tyckte edwin att det var. han har inte fått in snittseln med att pumpa vattnet. han kan pumpa någon gång men inte tillräckligt för det ska bli en lång vattenstråle. men det kommer. han bruka komma med den och be om hjälp.
 
han ville till och med ta med den till sängen då han skulle sova. först lade jag den långt bort på hans byrå men kände att han nog kommer lägga den i sin säng ändå. så jag tog med den och lade den i vardagsrummet istället. och fått säga x antal gånger ikväll att vi leker med den imorgon. fyller på med vatten och går ut.
 
som han säger på sista bilden "kaj, kaj" vilket betyder pang, pang. tycker den sista bilden är så härlig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Oki, ja så är det säkert här också.
Lite konstigt ändå tycker jag att man ska betala för en tid då man inte är där men men. :)

Känns också konstigt då att man ska betala full pris.. För jag menar vi betalar 1200 något typ, och om man då har halvtid på barnet som är där betlar man ju mindre.. Och logiskt sett tycker jag att man iaf borde betala mindre när man ändå inte har barnet där.. :)

kram.

2012-07-25 @ 00:33:58
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0