Hemma.

tänkte jag skulle jobba idag. trots en "jobbig" kväll igår. då edwin vaknade när jag gick och lade mig. tog han till vår säng. sedan låg han och skrek i en timme. då ringde jag M, så de fick prata. och det lugnade faktiskt ner min lilla son som var så trött men troligtvis ont någonstans. frågade om han hade ont ett par gånger, och några gånger tog han sig för sitt öra. vi sov 1 & ½ timme sedan var det samma liv igen, men betydligt kortare skrikperiod. så vi somnade om. när M kom hem så lyfte han över edwin till hans egna säng och sedan dess så sov han tyst.

själv klev jag upp klockan sex. svettades. onej, inte feber igen. var min tanke. men nää, det var det inte. fixade frukost. tog upp edwin som var varm som en kamin. han ville inte ha frukost. tog hans temp och den visade liite feber. så vi fick så snällt stanna hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0