Våfflor.

jag säger det ALDRIG mer våfflor!! har känt förrut i magen på det, alltså att jag får ont i magen. men det har aldrig varit så illa som det var idag. men jobbade ändå. hade den tanken att om det inte blev bättre framemot lunch så tänkte jag gå hem. men det blev bättre. och tur var väl det. men känner då av det litegranna fortfarande.

inte lyckats fått i mig mycket till mat idag. två koppar te, två-tre matskedar lunch med två gurkskivor och ett päron. det är vad jag har ätit idag. ska väl få i mig en yoghurt-tallrik oxå innan kvällen är slut. ingen aptit alls överhuvudtaget. men men.

tror det är något i våffelmixen som jag reagerar på. säkert mjölkpulvret. men inte säker. fick tipset om att testa göra egen smet nästa gång det äts. som tur är det ett år till nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0