Bra.

besöket idag gick bra. inga fel på öronen, eller hur man säger. det såg bra ut, med andra ord. sedan sade vi det om att edwin spyr. och genast skulle han skriva en remiss till en barnläkare. vet dock inte om en barnläkare kommer till vår vårdcentral/bvc eller om jag vi får en kallelse till barnmotagningen. det får tiden utvisa. men ska komma ihåg att ringa och kolla OM det går för lång tid. så en remiss är skickad.

det var för övrigt en ung kille till läkare. han frågade lite. och sade (erkände) att han inte kunde svara på detta så han skulle skicka en remiss. det tyckte jag lät super bra.

besöket tog max en kvart. så var borta typ en timme från jobbet. så det var skönt att det gick fort och var snabbt tillbaka.

för övrigt har jag absolut inte något emot sjukhuset här. har bra upplevelser. men denna vårdcentral, vi har, gillar jag inte. ska byta lite längre in i framtiden. och varför jag inte gillar denna vårdcentral är bland annat att de använder sig av staffetläkare, vilket innebär att det är nya läkare varje vecka. alltså ingen egen läkare har dem.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Här i skönsmon är dem bra tycker jag :)

2012-05-09 @ 07:57:54
URL: http://www.raggaranki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0