Tvättdag.

väl likabra att tvätta en massa då det är ful väder ute. hade bokat tvättstuga men med tanke på att jag kunde strunta i den om det var finväder. men vaknade upp i massa grått och regn. så likabra att tvätta. och jag undrar vad alla gör dena röda dag. för inte en enda tvätttid är bokad? så jag har/kommer att ha tvättstugan för mig själv. till och med båda om jag så skulle vilja.

var en som tog tiden efter mig. såg jag när jag gick till I&F och lånade deras kolv. men när jag kom ner igen så hade den vänliga själen bytt till den andra tvättstugan, det tackade jag för :) slapp jag byta och greja.

så som sagt tvättar är vad jag gör. är väl egentligen klar. men tvättar massa annat som är bra att ha rent. likabra.

sedan så har vi tagit en tur med bilen. handlat tvättmedel, sköljmedel, och lånade skrivaren hos martins mamma. och även postade det brevet.

nu har jag lust att powernapa litegrana men så blir nog inte fallet. ska strax ner i tvättstugan igen.

funderar även på att försöka dra loss och tvätta tyget i edwins gamla bilstol. upptäckte ett "nytt" program på tvättmaskinen. ett som heter ylle. vilket är handtvätt. så det är väldigt praktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0