Vill ha!

något av dessa nagellack är jag ute efter. ett holografiskt. tycker det är så snyggt. olika i olika vinklar och sken. tycker det är så snyggt. och annorlunda. så om ni ser ett säg till mig ;)


detta är 2BHOT-serien och det är

- QT (Cutie) – holographic magenta-purple
- TMI (Too much information) – holographic rose red
- TTYL (Talk to you later) – holographic peachy-pink
- FYI (For your information) – holographic beige with silver, blue and green
- GR8 (Great) – holographic yellow
- L8R G8R (Later gator) - holographic light green


De ingår i OMG-Kollektionen. och är det verkligen något jag vill ha så är det dessa nagellack och om jag fick välja mellan alla dessa skulle jag vilja ha det som heter OMG 80806, alltså just OMG. mest spektrum på det. men har än så länge medan jag kollat runt på internet inte hittat något ställe som säljer dem, tråkigt.


Men nu vet alla där ute att jag vill ha dessa. och kan då hjälpa mig att leta ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0