Vårmässan 2012.

varit på vårmässan idag. tog med syster och lea dit. tur att bussen intill stan var sen då vi troligtvis annars hade missat den, och ändå var jag klar innan jag ringde syrran och sa att om 30 min åker vi. konstigt det dära. tog mig en liten springtur, dock bara en bit. på fall bussen kom. men när vi fick stå och vänta en stund så kände jag att jag lätt kunde ta det lugnt till bussen.

tycker det var liiite mindre iår än alla andra år. och ingen bankomat hade de iår. tur som är så betalade jag inträdet med kort då jag tyckte den kön var kortare. och så hade jag lite kontanter kvar i plånboken som så väl fick räcka.

de hade inga strumpor iår heller. så det får inhandlas på selånger som jag hoppas på att vi kommer gå på. det är nämligen samma helg vi ska på bröllop, så funderar på att gå på fredagen och hoppas på att alla marknadsstånd då är öppet. i alla fall de av vikt dvs strumpor, kokosbollar, remar och någon med barntshirts.

de hade även inget te iår. inte för jag är behov av något men det luktade så gott vid dem. och fynd kunde man göra ;)

tycker det var väldigt bra placerat av langosvagnen. dvs brevid lilla scen. just för att på den scen var temat kost och hälsa. dvs olika föreläsningar om träning, kost, motion, dieter, osv, osv. och så langosvagnen. men tror att placeringen på den beror på att det garanterat kommer vara en långkö och just för att slippa den långa kön förbi massa bås som då inte kan "sälja" sina produkter. så var det förra året. lite irreterad var de som satt precis vid langosvagnen, kön skymde de och det kan ha påverkat.

min syrra blev äcklad av edwins spya. jag är van och satte mig och åt igen efter jag tagit reda på det som kom på vagnen och edwin. för det luktar inte spya. och han gjorde det bra placerat igen. vid de två borden som var vid langosvagnen. så edwin hjälpte de som stod och tvekade om de ville ha eller ej med sin spya. jag vet inte om det var någon som såg. men bruka alltid vara det när man är offentligt. lite svårt att missa.

efter vi ätit pallrade vi oss hem och hade då spenderat tre timmar i vårmässohallen. tycker det är roligt att gå runt. önskade dock att jag hade mer pengar. så fall skulle jag köpt en massage, 10 min för 50 kr. och så skulle edwin fått en "riktig" ballong inge reklamballong, som vi fick med oss två utav. och så skulle jag kollat vad frissörprogramet skulle ha tagit för en toppning utav håret.

"träffade" även Lynx i från Gladiatorerna. hon stod och pratade om MMA-fightning vilket syrran är sugen på att testa på. se de pratade om det. och lea fick testa att sparka mot en såndär kudde. och boxa om hon ville, men det ville hon inte. frågade lea om hon hade sett det programmet på tv´n vilket hon inte hade gjort. det var lite synd. orkade inte förklara. så sade bara att hon varit på tv´n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0