Vårdcentral.

imorgon ska edwin på vårdcentralen. så M får hämta mig på jobbet, hämta upp edwin på dagis ner på vårdcentralen och när det besöket är klart får han skjutsa mig på jobbet igen. hoppas det inte tar alltför långtid eller att det är långväntetid.

edwin ska dit för att göra ett besök som man gör efter man haft öroninflamation. en koll. sedan ska jag ta upp det dära med att han spyr lite nu och då. och jag hoppas att det är en bra läkare som förstår mig, och jag förstår denne. men med denna vårdcentral så tror jag knappast att så kommer vara fallet. ska i alla fall kräva en remiss till barnmotagningen. där kanske man får bättre hjälp. för något är fel i alla fall om man spyr så pass "ofta" som han gör. så hoppas på hjälp redan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hade jag varit du hade jag ringt barnkliniken först å skippat vårdcentralen och åkt direkt till umeå. Man får mer hjälp där å dem kan lite mer där..

2012-05-07 @ 21:45:17
URL: http://raggaranki.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag hoppas att det går bra för er.

Vi har typ en eller två läkare som är bra hos oss.

Den ena var jag hos när jag var gravid det var han som sjukskrev mig i början när jag mådde as dåligt. :S

Så det var ju typ 3,5 år sen! :P

Den andra har jag också fått en gång och han tror jag inte jobbar hos oss egentligen utan bara är extra eller något.

Men ja hur lätt är det att få dom bra liksom.. :S



kramar.

2012-05-07 @ 22:25:17
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0