Dag 3.

Tema 2013/2014
 
003. Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen
 
Eftersom jag inte skrev direkt något under 2013 så vill jag inte ge er något att gå tillbaka och läsa. Men vi hoppas att det kommer fler inlägg detta år, och i och med denna utmaning så kanske det kommer fler inlägg. 
 
Ni kanske vill veta vad som hänt 2013 ändå, så ska ta och skriva ner och lägga in såhär i efterhand. Insta har jag väl ändå varit halv aktiv inom såsom facebook. Mycket med Edwin både det ena och det andra. nu vet väl alla det omkring han ändå. Och jag själv har väl jobbat speciellt vårterminen. sedan blev det fokus på helt andra saker..
 
Bara älskar denna bild, har absolut inget med texten att göra. (Från google, tror jag)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Vidar

En lucifer :P

2014-01-03 @ 16:42:01
URL: http://www.nattstad.se/byangelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0