Dag 84.

Temat är Nyheter.
 
084. Har du någon trevlig nyhet att berätta?
 
Nä. Egentligen inte. Nu avslöjade jag en för ett tag sedan. Om man kan se det som nyhet. Att vi ska till Turkiet, den 7:e september. Hotellet heter "Hotell Kleopatra Beach All Inclusive". Har aldrig bott på all inclusive förut. Så ska bli spännande. Jag tycker dock att vi ska äta maten på den tiden den börjar serveras just för att "slippa" bli sjuk. Detta kan jag säga nu, men vet att det kommer bi annorlunda då vi väl är där. Men värsta mattiderna är det, om man vill behöver man inte göra annat än att äta. haha. 
 
Mat och dryck
Frukost 08.00-10.00 Huvudrestaurang. Buffé
Snacks 12:00-17:00 Strandbaren. Endast alkoholfria drycker
Lunch 12.30-14.00 Huvudrestaurang. Buffé
Fika 16.30-17.30 Kaffe, te & kakor
Middag 18.30-20.30 Huvudrestaurang. Buffé
 
Varma och kalla drycker samt lokalt tillverkade alkoholhaltiga drycker ingår mellan kl 10.00-23.00. Importerad dryck, färskpressad juice, espresso, cappucinno, turkiskt kaffe samt glass och andra sötsaker som inte ingår i buffén mot extra kostnad. Alkohol serveras endast för personer över 18 år.
 
 
Dock är detta från förra perioden samma tid, kan ändras till en viss del kan jag tänka mig. Jag tycker det är bra att det serveras dryck, stort sett hela dagen. Får väl dricka ex Turkiets egna Fanta. Om jag vill kan jag köpa orginal, om jag känner för det. Och alkohol är jag inte ett dugg intresserad utav. Det räcker med vanlig dricka för oss. Och vatten, inte för jag gillar vatten men får väl så väl dricka lite då vi är utomlands.
 
 Bild liksom infon hämtad från http://detur.se/turkiet/alanya/hotell-kleopatra-beach-all-inclusive/HotelDetailResult.aspx?P=69-00
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0