Koas.

Vilken kaos det var på förskolan idag. Hög ljudnivå fast det inte var fulltaliga. Kankse är jag som överreagerar. Men som det var idag kommer de inte kunna sköta Edwin och hans diabetes. De måste få vara en till. Om man räknar en pedagog som det är nu, så är det en som blir över till resterande barngrupp och det räcker inte. Måste åtminstonde vara två då gruppen delar upp sig. En del av gruppen kan inte vara själv. Och ett tag var de bara två dvs en med den stora barngruppen. Så det var väl tur att jag var där som kunde fixa med allt som hade med Edwin att göra. För om det inte var så, vem skulle då ta hand om barngruppen?
 
Och vilan, då jag ändå kastar ur mig galla. De var två, en på den ena och en på Edwins. Och den som var på Edwins ansåg att de klarade sig själv. Men så tycker inte jag. Det sprangs och busade. Försökte få Edwin att ligga stil men det gick sådär. Tillslut fick de gå, det funkade ändå inte. Också en anledning att de inte kommer klara av detta. Men jag kan ha fel, jag hoppas jag har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0