normala?

klar med första utkastet till rapporten.. eller jag var det vid tio men fick inte ivägen den förän halv elva.. skolmailen krongla.... sen så kollade jag nyss den mailen igen och se om jag fått rapporten på den personen jag ska läsa.... den personen har skrivit på x-antal ställe, skriver sen.. och på nått ställe står det skriver mer...... hur ska jag bedöma detta??????? och så har han skrivit i jag-form och det fick man inte göra..... det blir en stort kryss överallt... sen i källorna så har han skrivot blabla.. jag visste inte vad jag själv skulle skriva där i min rapport men jag skrev vad jag trodde det var, sen så får vi se....... vad mer hade han gjort, som jag såg med en överblick... hmm.. tror inte källorna var skrivna i texten och det kommer han få problem med sen... även när han ska få in dem..... Såg tiden han lämnade in, kl. 23:52.. och den ska vara inne senast 23:55, jaa 3 minuter är väl bra tidsram, men tänk om det hade krongla... jag skulle  inte tordas....

varför får jag alltid sånna här jobbiga rapporter???????????? likadant i gymnasiet, då vat jag nästan dum mot han jag hade läst rapporten för... ska inte bli det den här gången... men det syns att det är en sista-minuten-grej....

Är jag och martin normala????????????? vi åt middag 21:45............................................. man kommer nog vara uppe länge inatt oxå.. inte bra.......

Nu ska jag sjunga lite lips.. laddat hem två nya låtar.. kommer massa mer den 12 december.. längtar.. kom på, det är ju på fredag :) Massa julmusik :) Jag ser hur poängen flyger iväg.. måste köpa ett nytt kort, så det inte blir nån som blir sur.....

sjunga var det.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0