ont i halsen.

jag tror jag aldrig har haft så ont i halsen som idag.... blää..... och imorgon är det redovisning, ännu mera blää..... har inte direkt fixa nått och vet inte vad jag ska säga, det är källensproblem.. blää.... har ett hum vad jag ska säga och hoppas det går bra. annars får jag göra om och det vill jag helst inte....

ska även tvätta imorgon, det behövs... blir även bjuden på mat hos mamma, ska bli gott.. om jag förtsod rätt, men annars fixar vi egen mat efter tvätis.....

köpte täckbyxor igår på stan, 349 kr. det duger inte så super tjocka men de duger, hoppas att de håller vätan borta i alla fall... sen är det bara att massa kläder under.... såg även medelpadslucia på galleria in. de gick och lussade på plan 2. så gick de hela in från ena ändan till den andra ändan.. lite roligt :)

bowlade även med hofling och jennie. och så klart martin... jag förlorade stort som vanligt.. men det gick bättre än förväntant.. sen åkte vi till hoflings föräldrar och lånade en stol, en hopvickbar (fin stavning!?) och en spadde.. deras 740 är ganska insnöad, inskottad... värsta kanten som de måste skotta bort, om nu det oxå går.. det är typ is... men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0