Skrivit.

Har skrivit och skrivit sen förra inlägget.... lade mig inte förrän fem imorse, ojjjj... var så inne i mitt skrivande så kunde inte sluta. och det blev inte bättre av att martin oxå var vaken............ hur ska jag lyckas vända tillbaka på mitt dygn igen????????

vaknade halv elva imorse av att jag fick sms, klev upp läste och svarade. gick på toa och sedan kallade sängen igen..... Slog upp mina ögon igen och då var klockan kvart över ett.. skulle kunna sova mer då men tvingade mina ögon att vara öppen.. måste bli klar med rapporten, var det jag tänkte.... fick liv i martin och vi klev upp och åt skinkmacka, muma :)

Sen var det mörkt ute i princip.. känns inte så bra, är vaken när det är mörkt och sover när det är ljust.. då blir man blek :( ...

är i alla fall snart klar med rapporten, bara en sammafattning som saknas.. sen så vill jag ha en graf med priser men vet inte hur jag ska få till det riktigt... ska fixa det sen så fall när jag är klar.. för då har det inte så stor betydelse om jaginte skulle få till det och omjag får till det så är det bara att lägga till.....

nu är martin på innebandy, jag stannade hemma och skriver klart.. känns bäst så, slipper bli stressad.... han ska ringa när han åker från timrå så ska jag gå ut tills han kommer och så ska vi på ica och handla mat... blir sen mat idag.....

Jag ska träna imorgon... lär vara ganska jobbigt, var ett tag sen jag tränade nu.. varit sjuk sen har jag inte hunnit... träningen ramlade ner på lägre prioritet efter att jag var sjuk... som nu i efterhand är lite dumt.....

Martin sa en rolig grej igår... vet inte hur vi kom in på det men vi pratade om lejon kungen... skulle han säga simbas morbror (det onda lejonet).. och sa Mustaffa..... och innan han kom på det själv, och jag reagerade inte... då började vi skratta och skrattade länge på det... lejonet heter Mofasa.......... ganska likt men roligt var det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0