bio.

Vi träffade frida och ulrika idag. och vad mycket hår frida fått :) Vi alla åkte till skönsberg och spelade minigolf, fast jag spelade inte, jag var protokollförare :)  Jag och martin åt hos elisabeth hon gjorde ost och skinkpaj med ädelost och purjolök sen åkte vi till frasses och åt mjukglass. Igår när jag och martin var där kom det en jätte fin räv och sprang runt vid bilarna jag stod typ en halv meter från han, han kollade på mig och jag försiktigt upp med mobilen och fotta :)

jag och martin var även på bio ikväll, såg "all the boy love mandy.." den var bra. vi hade hört innan att den inte skulle vara nå bra men den var bättre än vad de sa...

min pappa ringde imorse och frågade om jag skulle med att ut och gå, han skulle spela golf med några. jag sa att det är martins sista lediga-dag så vi skulle hitta på nått. fast det vi gjorde var inte så avanserat :) men men, han frågade om jag skulle komma på totsadg till farmor och jag sa att martin jobba, då menade han att jag kunde lifta med nån som skulle dit eller ta bilen själv.. men då sa jag som det var, att de kom inte till mig så jag tänker inte åka dit, om det är långt till stan så är det långt dit för mig.. och jag är envis, tänker inte ge mig.. tråkigt på ett sätt att det verkar ta slut här, det är liksom bara pappa jag pratar med nån gång i bland och vi som är så få på den sidan släkten. men men vi få se vad som händer..

vi var som sagt hos lisbeth i söndags och glad blev jag :) lisbeths syster hade tappat bort sin kopia på dikten jag skrev till joker när han dog och ville veta om jag hade kvar den, och visst hade jag det :) så nu har jag skickat den till lisbeth och hon har fått den så nu ska hon bara få den igen :) kul att de kom ihåg den, jag hade nästan glömt den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0