dagen.

Idag sov jag till halv tolv, ovanligt brukar sova till ett.. Fast egentligen vaknade jag nog av den "snarkande garderoben".. måste verkligen vända tillbaka på dygnet, liksom mycket av dagen bara går till att sova, inte bra.. Fast om jag skulle kliva upp tidigare så skulle jag bli både rastlös, less och tokig innan Martin kliver upp, så det är nog bra om jag sover till elva-tolv. så kan jag väcka han en timme senare, typ..

Fick börja min natt med att sova utan täcke på fötterna, gjorde så ont.. sen fick jag smyga dit täcket bit efter bit efter nattens gång.. när jag vaknade hade jag problem att gå.. så när jag väl var klar och hade väkt martin och plåstrat mina fötter så begav vi oss till martins mamma, där bjöds det på pankaka till martin och spageti o köttfärssås till mig =) och så gjorde hon en jordgubbspaj som hon skulle ha med sig imorgon på divan, som vi så klart fick smaka av, muma =)

Katterna har rivit ner en blomkruka från sovrumsfönstret imorse, martin sa att det var Arwen.. men jag antar att Ice har nått med saken att göra, han är så klumpig där i fönstret.. man hör när han går där hur han flyttar alla krukor och så råkade nog Arwen putta krukan den sista lilla biten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0