Fin främande.

Haft fin främmande här ikväll... :) ...

Dagen började med att handla present till lea.. det blev en liten mini-laptop, barndator som jag säger... och en rosa vattenflaska med alfonz på... som jag ska komma ihåg att märka innan jag slår in den eftersom jag tror det finns nån på träningen som har en likadan... sen så åkte vi hem och städade lite lätt... gick inte till tessan och såg på hockey fyra... hon bjöd oss på mat, fredrik kom lagom hem till maten.... Tacos blev det, muma :)

Vi gick in till oss.. Martin hade shots-provsmakning.. det är tre smaker kvar, så vi har alltså smakat tio sorter... vi satt här och drack lite lätt inte nå fylledricka här inte... spelade tv-spel, både wii och x-box, fast det var pojkarna som spelade det.. hockey vettu.... Satt och kollade på lite kort med tessan från när vi gick i nian, lite roligt....

Visade även filmen på saga.. så söt hon är på den... Hoppar fram på en nalle och säger ajjjajjj..... martin såg den för nån dag sen och han tyckte oåx hon var söt och det var roligt... han tyckte att man skulle skicka in den till nå typ home videos som finns i usa.. fast vi har inget försvenskat på det.... men filmer klassar verkligen där... :)


Det jag ska komma fram till är att kissemissarna oxå fick besök.. Molly kom med :) det gick jätte bra.. bara molly som morrade och fräste.. våra struntade i henne, jaa de var nyfiken och sov nog inte medan hon var här men de brydde sig inte så mycket... det var molly som var nyfiken och kollade var de befanns sig medan hon utforskade vår lägenhet....
Våra kissar i sovrummet och molly runt i lägenheten och till mesta dels låg och "vaktade" vardagsrummet... såg verkligen ut som hon vaktade men jag tror hon såg bra om hon låg där, om nån kisse skulle gå förbi....

Så det var vårt fin främande ikväll, molly.... jaa, tessan och fredrik oxå men kissen var speciellt...

Ursäkta min stavning, börjar bli trött.... höll på att stava sig med säg, till exempel..... såg lite roligt ut...

Nää, nu ska jag sova... blogga så här sent, ajjabajja....

God Natt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0