Normalt.

Är det normalt att sova till 14:30????

Det gjorde jag idag i alla fall och martin men han kom hem typ 10:45 och somnade på en gång, han jobbar morgon denna vecka och nästa vecka....

Det var en kompis till martin som ringde och jag vaknade och sa det ringer.. martin tänkte nog strunta i att svara men jag kollade på klockan och sa "Klockan är HALV TRE".. och upp for han ur sängen och svarade.. Jag kan säga att man var ganska utvillad :) tänk om han inte hade ringt, då hade vi sovit ännu längre. skulle inte förvånna mig minst till fyra....

Jag har en ursäkt i alla fall, jag är sjuk... Min röst sviker mig fortfranade.. och i natt (morse, vid fem) så vaknade jag och höll på att spy, troligtvis hostan... blää... fast jag tog hostmedicin innan jag lade mig... köpte den nya nässprayen som de gör reklam på tv om, nånting comb.. hjälper mot både rinnsnuva och nässtäppa och det är det exata som jag brukar ha.. väntar bara på att det oxå ska komma, därför jag köpte det....

Köpte även en ny bh idag :) de har tydligen 50% på change.. så jag köpte en likadan som jag har men en vit, så nu har jag en svart och en vit.... Mamma lånade pengar för att köpa sig en bh oxå, eller det blev två.. Nu blev vi medlemar oxå, så fick man 50% på body shop, och rabatter på change som räkte länge, en i december en i januari osv....

Jag och martin kollade på godis igen.. och nu är det färdigt handlat på den fronten för att göra shots... Nu måste vi bara få tag i flaskor, helst små typ ½-1 cl flaskor.... vart får man tag i det???????????

Om jag inte har nån röst imorgon så tänker jag inte gå i skolan på onsdag.. man måste ha en röst först.. och om min förkyldning är som mammas så kommer jag få värsta rinnsnuvan inom de närmaste dagarna... ska så fall komma ihåg imorgon att smsa han i min klass för om det skulle sägas nått vikigt på lektionerna så får han medla det vidare till mig och då kan det vara bra att veta att jag inte kommer att dyka upp... fast det är morgondagens problem... Jag har ingen feber än i alla fall och hoppas på att jag inte kommer att få heller... Men jag tror nog att det inte blir nån träning för mig imorgon :( vi får se hur det står till imorgon...

Måste köpa present till Lea denna vecka. Hon fyller år om en vecka :) hon ska få en vattenflaska i alla fall sen får vi se vad som hittas... nått roligt i alla fall...

Nu ska jag se csi och sen hoppa ner i sängen och sova.. har varit vaken i nio timmar, usch vad mycket.... undra när man vaknar imorgon då.. blir lite spännande att se... nu blev jag sugen att spela tv-spel oxå... hmm...

jaja, God Natt. kan jag säga här i alla fall....


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tror inte riktigt att du menar cl flaskor va?? haha

2008-11-11 @ 07:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0