Lite roligt.

Ska se om det hänt nått roligt sen jag skrev sist då.. hmm... Jag har köpt nytt tv-spel till wii:et, super mario galaxy... roligt, köpte det förra torsdagen, jag sa att jag inte ska handla nått kul förräns efter den torsdagen eftersom jag hade en dugga då och skulle plugga..... sen vad mer har jag shopat, en del filmer.. framkallt kort, nu är det bara junsele korten och de jag har på kameran kvar och så de jag har på mobilen... Jag har börjat smått med ett nytt korsstygn, med smått menar jag räknat var mitten är och nu har jag börjat sortera färgerna.. sen är det klart för att broderas :) jag tror jag knappast kommer vara klar innan 1 december och egentligen har jag två stycken att göra men det fås ge bort till nästa års 1 december, inge mer med det....

Förra helgen var jag på Halloween fest/Inflyttningsfest... Jag var häxa :) hade en hatt sen förrut, hittade en lång svart kjol i klädkammaren och en svart tröja, den häxigaste jag kunde hitta och den använder jag även till vardags.... Tessan hjälpte mig med eyelinern eftersom jag inte har nån anning om hur en häxa ser ut... lånade en mörk ögonskugga av henne, en sån äger jag inte pga jag bara har ljus och för det mesta rosa.... Det var även mat innan, tacos, muma... Så förra veckan åt man tacos två gånger.. och den här veckan har det en så länge bara blivit en, vi åt tacos hos martins mamma igår, muma...

Kissemissarna mår bra.. Arwen är super duper gosig.. hon satt på akvariumet i hallen och pratade medan jag duchade, både jag och martin pratade med henne.. sen var hon super gooo, och pratig :) sen nu ikväll gjorde jag dipp och chips, som jag och martin skulle äta förra lördagen, och då satt hon nedanför mig på golvet medan jag smaskade i mig i vardagsrummet... satt hon där och kurra, den lilla damen gillar chips och dippen skulle inte heller vara fel säger hon... man tordes inte direkt lämna soffan utan att ta med sig allt...

Jag kan bjuda på en bild på mina fina siameser


Isolde, Ice, Arwen



Nu ska jag slå in paket..... mjölkkartongen borde ha torkat nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0