min stressiga dag.

snart gäller det ;)

ska gå och göra mig klar nu.. sen gå till bussen, och busshållsplatsen som är såååå långt bort ;) sen åker jag till sjukhuset, träffar på martin och så går vi vidare.. sen ska vi fråga vad det är för nått, om man frågesätter kan man få reda på var det är... skulle vara lite kul... jaa, jag ska ta ut pengar innan besöket... efter besöket ska jag handla nå baguett som mamma sa att de säljer på sjukhuset.. det får bli min lunch och middag... sen ska jag proppa i mig den medan jag på nått sätt tar mig till skolan.. där ska det labbas till klockan fem.. sen hem, och fixa ordning allt för ljuspartyt som börjar halv sju, och hela kommer väl runt kvart i sex... så ingen middag hinner man få i sig, tur man har massa frukt hemma och magsäcken inte är så fruktansvärt stor längre... jag hinner nog inte ens bli hungrig, helt enkelt...

jaa, göra mig klar var det... ska bada i salubrin igen för det klias............................

tack och hej, leverpastej...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är nog bäst att du äter en näringsrik kost och ofta så att du inte svälter bebben som jag gjorde!

Hoppas att du nu då får veta könet :D

//Syster

2009-04-28 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0