kladdkaka.

usch vill inte skriva labbrapport imorgon.. jag antar att det ska göras, vi bestämde så igår men sa inget om det idag.. hmm... jag sa i alla fall på eftermiddagen.. men lär bli väckt.. ska smsa vid tolv och fråga om det är skrivardax eller inte... tänker inte åka på skolan och så ska det inte skrivas nått.. annars är vi ledig imorgon :) fast jag har några saker som jag ska göra, bland annat skriva sig 2:an.. som jag egentligen sa att jag skulle skicka in idag.. men det får bli imorgon.. jag råkade somna förrut och vips så försvann det en timme....

och nu ska jag ta en kladdkakebit.. den måste ätas upp innan den blir gammal.. tänkte ta med mig den stora till tessan imorgon om det blir hockey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0