Plånbok.

Tror jag struntar i att träna med lea imorgon fast det skulle behövas.... min hals är mupp och på morgonen gör det till och med ont att andas... och eftersom det är labb HELA nästa vecka så måste jag vara på skolan... läraren sa "ingen som planerar att vara borta nästa vecka?" ingen reaktion från klassen. han igen "vad bra! annars kan det bli svårt att bli godkänd i kursen".... så det betyder att jag måste på skolan oavsett hur jag mår.. och det känns som det kan bli värre om jag tränar imorgon med lea... så jag tror jag struntar i det...

Jag hoppas att det bli tacos sen, är så sugen på tacos.. har varit det ganska länge.... martin skulle ringa och kolla om jennie och hofling var friska och så fall se om vi kunde äta tillsammans... jag tänker inte åka dit om de fortfarande är sjuk på grund av nästa vecka... men men.. martin har inte ringt upp än så jag har ingen anning.. han slutar snart så jag antar att han inte kommer att  ringa...

den klanten då tappade bort sitt allkort och icakortet.. ringde mig imorse när jag sov... jag skulle kolla lite hemma, men jag hittade det inte. och mindes från igår på ica att han stoppade ner korten i plånboken... men han hade tömt plånboken och hittade det inte..... Jag ringde upp han när jag klev upp och undrade om han hade hittat korten, och det hade han gjort.. och vart låg dem inte??? i plånboken.. i nått fack som han inte visste om att han hade... Det ska tilläggas att han fick en ny plånbok när han fyllde år, så han har helt enkelt inte lärt sig den ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0