dammsuga?

hade en övning idag på skolan men det var bara jag och en till tjej där, och den här tjejen läser endast denna kurs också jobbar hon... jag skulle hälsa de andra som jag träffar imorgon att det är obligatoriskt på onsdag.. börjar imorgon klockan tio och måste gå... men men, det går fort när man väl klivit upp och gjort sig klar... men just nu känns det jobbigt..... ska komma ihåg att göra saft att ta med mig.. för ojj vad törstig jag är speciellt på kvällarna.. man ska väl egentligen dricka vatten men jag kan inte dricka vatten.. så jag varvar saft med bubbelvatten från willys, som nästintill smakar dricka....

jag och martin fick leka pass upp efter jag slutade i skolan... vi handlade åt martins mormor, och då hade hon även lista åt martins mamma som vi skulle handla till... så vi åkte iväg och handla.. och när vi kom tillbaka med varorna så fick vi inte stanna kvar hos mormorn, för vi skulle åka till elisabet och göra mat till henne... hon var så "men ta  inte av er skorna för ni ska ju åka igen" och "jag plockar upp det här när ni har åkt"... så det var bara att åka då.. och hemma där gjorde jag pulvermos och kokte sibyllakorv, vad avanserat??? men det var det enda hon ville ha. så det var bara att göra... sen fick martin pengar för att handla mat åt oss, så han fick matpengar av två stycken idag :) fast han sa det till mamma hans så fick han pengar ändå.....


han gick på norrlandskällaren och handla.. elisabet tok kollade på kartongerna, för att se om de var lika stora.. och det var samma storlek på kartongerna i alla fall.. sen så var pizzorna lite mindre och så var det lite fyllning på men det var däremot mycket ost :) och så hade glömt att krydda ena pizzan men det fixade vi snabbt hos elisabet..

sen så hjälpte martin henne med ljudet på datorn, och motionscykeln.. så nu är det bara två saker kvar att göra.... som vi ska nästa gång... och jag måste säga, HJÄLP vad stora black molly hon har.. alltså det är jättar... jag förstår inte vad de gör med det akvariumet fiskarna blirs stora som hus... och så luktar vattnet lik när man gör rent... det är nå lurt med själva akvariumet tror jag......

sen så måste jag säga att martin har köpt en ny vän idag... ett par nya trådlösa hörlurar.. han säger att han håller på att bli tokig på nätterna när han inte får lyssna på musik.. det har inte fått gjort sen vi fick den stationära datorn... en grej med de nya är att man kan ligga i badet och lyssna på musik, de räcker till badrummet :) så det måste invigas nått... får bara komma ihåg att inte doppa huvudet i vattnet ;)

kan man dammsuga tjugo i tio?????? tror inte det, då sprack mitt schema. tänkte damsuga idag så är det bara bak imorgon men då får man stressa som vanligt.. jag slutar klockan tre imorgon oxå. så börjar partyt klockan halv sju...

nää, nu måste jag hoppa in i duchen sen blir det dricka lite mer saft/bubbel vatten och sedan väntar sängen...

även att jag är ledig hela vecka nio som det ser ut nu :) och då ska jag plugga :( läraren tycker att labben vecka tio inte ger nått så då skulle vi bara få en demostration på detta mikroskop.. och då flyttas labbarna vecka nio upp till vecka tio :) och då får vi mer tid till inlämningsuppgifterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0