Hockey.

Är snorig igen..... Rinnsnuva. tror jag blir galen och nu har jag använt nässpray tre gånger idag och kommer behöva ta mer innan det är läggdax.. och den jag har ska man bara använda tre gånger per dag, så vad gör man????????

Väntar på att hockeyn ska börja, final i JVM. Sverige mot Ryssland...... det är final så man kan väl kolla :)

Även att Timrå vann mot Modo :) timrå som hade ganska många på bortalistan, sju stycken för att vara korrekt.. och hade tagit en hel kedja från juniorerna och de vann ändå.. även att det var åkerlund som stod i kassen. ett arbete som han gjorde utmärkt..

Efter matchens slut slog vi över och kollade på HV71 mot Rögle och jag tycker det omdisskuterade målet ska dömas bort.. han sparkade in den.... och det är ajabaja..... kenta vissade känslor och det är inte vanligt.. om challe skulle vara i samma sits så skulle han fått matchstraff, typ... han skulle ha snackat och hållt på... snacka om att det finns olika tränartyper och båda tycker jag är lika bra....

jaja, nog snackat om hockey.... Håller på att uppdatera bilddagboken med nya bilder igen.. få se om jag gör klart eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0