Massa måste ha på IKEA.

Jag måste verkligen på IKEA... måste plocka bort julen som jag inte gjort än och då behöver jag nya fönsterlampor.. eftersom klanten martin förstörde en lampa (jag skyller allt på han, för det var hans fel enligt mig).. Ska ha en till sån här med en liten till det lilla fönstret, och de stora då i stora fönstret... (den lilla är den man ser glödlampan i)

lampa från ikea modell stor  lampa från ikea modell liten




Sen så finns det massa mer jag behöver från IKEA bland annat, som jag SKA köpa...

decilitermått från ikea
Decilitermått, vill ha en eget mått till sodastreamen (1 dl)


   galge från ikea
Galgar. Jag har slut i klädkammaren och börjar snart bli kris..


kastrull från ikea  
Kastrull, behöver en 5 l så jag kan koka mer saft :)


 skärbräda från ikea modell slimad 
Skärbrädor, känner att jag vill ha nya


tesil från ikea

Tesil, ska jag köpa två av. min förra gick sönder när jag skulle diska den.. så nu hamnar det "te" i vattnet.. fast jag har en annan grej som jag anväder just nu men det tar längre tid.....


  vispskål med lock från ikea  
Och sist men inte minst så behöver jag nya vispskålar med lock.. Det måste vara lock på dem.. det är alldeles perfekt :)



Sen så fanns det grejer jag VILL ha..........


kavel från ikea
Kavel, jag äger ingen.. jag har en liten barnkavel som jag använder och den är inge effektiv...



microlock från ikea
Microlock, är nog bra att ha en sån i micron kanske :)


påsklämmor från ikea
Påsklämmor, jag har sånna men man får aldrig nog av dem och nu så finns det rosa sånna :)



redningsbägare från ikea
Redningsgrej, perfekt om till stuvade makaroner..



slickepott från ikea
Slickepott, min slickepott har smällt lite granna i hörnet och jag stör mig på det...




stektermometer från ikea
Stektermometer, så jag slipper låna mammas hela tiden....




Jag bara måste ha de här sängkläderna :) har länge velat haft de.. måste köpa de nu så de inte tar slut...



cool lampa från ikea
Coola bordslampor.. Fast jag har ingen anning om vart man skulle ha en sånn.. på köksbordet kanske, istället för en blomma :)





Sen så är det nå mer grejer fast de är dyra.. så som ny billy bokhylla, vitrinskåp och så vidare......


Nu fick jag en kattkompis, nämligen Ice hoppade upp brevid mig så man ska väl umgås lite med han.. så han blir nöjd och en glad kisse.... troligtvis är det slut på mat i köket...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0