fara "hem".

nu ska vi fylla bilen med grejer, sen vill jag SOVA......... det blir lite allt möjligt, som vanligt.. just nu väntar jag på att martin ska packa ihop tv:n i sovrummet sen ska vi ta och åka...

imorgon blir det in till hsb och fixa så mitt namn oxå dyker upp på dörren.. sen blir det adressändring.. sen ska vi köra lite små saker fram och tillbaka... bestämde att vi hyr släp på tisdag och tar då det sista.... alla möbler kom inte med ikväll. och martin börjar vid två typ hela veckan så det blir lite tajt med tid... ska ställa klocka imorgon på typ tio eller nått. så hinner man lite saker i alla.. det är stort kaos i båda lägenheterna, om man säger så..

jaja, nu ska vi snart ta och åka.. god natt säger jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0