ljuspartyt.

nu är ljuspartyt överstökat.. eller disken är kvar :( men vi har diskmaskin :) fast den måste tömmas först, vilket jag inte orkar just nu.. jag vet jag är lat.. men så jag plcokade i köket igår och idag. så nu är vi klara med köket :) och allt är min förtjänst... martin plockade ihop dator och tv med tillbehör.. och tydligen är det mitt fel att grejen till wii:et saknas. eller saknas kanske den inte gör, den ligger i nån kartong i vardagsrummet och vilken det är vet jag inte... så tydligen kunde han inte skruva ihop grejerna typ. för då var det meningslöst för en liten hållare saknas... den kommer fram jag lovar!!!

sen så fick herr martin dammsuga medan jag gjorde mat.. och det utan protester, typ.. så ganska i ordning har vi kommit.. men som sagt det är vardagsrummet med alla kartonger kvar.. sen sovrummet med alla säckar.. och lill sovrummet som fått blivit ett avlastningsrum just nu.. ska fixa till därinne sist tänkte jag....

och jag som trodde att jag aldrig skulle komma över 2200 kr på visningen. men det gjorde jag.. så jag fick köpa mina voltivljushållare som jag ska ha till halloween-katterna. så nöjd! tack alla som kom. fika blev det kvar oxå. så nu får vi äta bullar och rulltårta innan de blir gamla.. tror jag ska ta lite fruktcoktail utan glass nu, så det försvinner lite mer av den. så man kan slänga det som är kvar.. det är ju ändå frukt, och frukt är inte onyttigt ;) kanske inte ska nämna sockerlagen de ligger i ;)

såg att det är hells kitchen nu. sista avsnitten.. måste se. och fortfarande är det bara tv:n i sovrummet som funkar. den andra den funkar oxå MEN det finns ingen antensladd till den. och alla x-box dosor har hofling. plus så har han de externa hårddiskarna.. så det finns inte så mycket man kan göra på den tv:n nu.. jaa, se på bluerayen, det är det enda.. för jag antar att wii dosorna ligger i nån kartongen i kartongenhögen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0