örat.

nu kör vi på känsla igen.....

de kom tillslut med spisen. men då var det bara typ en kvart kvar innan martin började jobba. men han skulle börja senare... och ett rätt hade jag i alla fall, han köpte en present till mig på media markt som han/de även slog in.. därav att det tog lång tid...

när de kom så satt de spisen på plats, elektriker kommer imorgon och fixar allt.. martin lyckades fastna i spisen :) åhh vad jag skrattade åt han.. och så fick han inte upp ugnsluckan där han fastnade, hihi... sen efter han kom lös så åt vi mat sen så började han jobba.. eller en snabbis i gamel-lägenheten först.. glömde bakplåtspapper, som jag tog med mig. även kakao, plastfolie, och en kjol ett linne till imorgon fick följa med hem...

var hos tessan och gjorde tårtan, vilket gick bra.. tror även att den blev lyckad :) ska garnera den imorgon med grädde och jordgubbar.. såg talang där och så kollade vi på en film, utan text. men det gick bra. tänk att man kan mer än vad man tror fast det är i och för sig inte så konstigt.. man har ju så gott som enbart engelska böcker i skolan...

alltså mitt öra blir bara mer och mer dövt.. hör alltså mindre och mindre på det. jag kan nu nästan säga att jag inte hör något alls på det. prata i telefonen kan jag, men det är väl det enda.. kommer sova gott inatt och inte störas av några oljud, det är en sak som är säkert i alla fall.. få se om det börjar göra ont i helgen, då blir det akuten nästa för att få pencillin.. men det lär man inte få, dels så har de väl inte tid som sist. och så lär man inte få äta det heller.. så stå ut, och det är inte skönt kan jag säga... men men, just nu så hör jag bara inte... ska ringa vårdcentralen på måndag om det inte blir bättre i alla fall, vill ju gärna höra något..

nu ska jag återgå till att packa upp köket. plocka ur diskmaskin och ladda med en ny.. snart tomt på alla kartonger i köket..... börjar se ljuset i röran....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0