Rosa glas.

det var gott med smörgåstårta, muma.. fick även med oss hem :) martin var inte överförtjutst, kan nog bero på att han inte gillar leverpastej. vilket han tyckte det smakade.. tyckte det inte alls smakade leverpastej men jag gillar det oxå ;)

var till mamma först och träffade systrarna. delade upp kläderna, samalagt blev det två påsar till mig :) så nöjd.. inte hunnit haft nått än men det kommer.. ska försöka packa upp dem så gott det går oxå. har inga galgar heller i den nya lägenheten.. det blev lite byxor oxå, endast med resår vilket kommer passa bra för mig och bäbismagen... en bikini blev det oxå, testade den imorse. linnet till kanske var lite för kort men det duger nu i alla fall.. gör inte hela världen om den skulle åka upp lite heller...

ska väl kanske iväg och åka och bada sen :) har längtat så.. det enda är att det är lite molning idag motför alla andra dagar då det har varit klarblå himmel.. men det är fortfarande varmt ute.. sen pratade martin om grillning, men jag har en känsla av att det inte kommer bli så.. sen tänkte jag kanske dra med han på stan för att kolla bara.. ska på gatufesten imorgon med mamma, systrar med "bihang", och vonna. ska äta där oxå :) längtat ett tag nu efter det... måste komma ihåg att ta med mig våtserveterna från bilen, tänk om man måste gå på toa...

nu ska jag försöka få liv i martin. sen ska jag ner i tvättstugan och hämta tvätten, och ytterligare senare ska jag äta smörgåstårta till lunch... och sen blir det nog bad, om jag får som jag vill :)

såg mcdonalds reklamen nu. denna vecka är det färgen jag vill ha på glasen, ROSA :) måste vi äta där oxå, suck.. gillar inte deras hamburgare, de smakar papper. och chickibitts blir man less på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0