sova.

nu tror jag det blir sängen snart... så vad har man gjort idag, joo sovit typ.. jag tror nästan att jag inte heller har varit riktigt kry.. gick och vilade vid två vaknade tre.. martin vaknade halv fyra, och han hade då princip sovit typ 13 timmar.. sen tror jag att jag råkade somna en liten stund senare på eftermiddagen, vid simpsons-repriserna... och nu börjar jag känna mig trött, och har inget att göra.. så då passar det att kolla på tv i sängen och försöka sova..

ska till birsta imorgon, har jag bestämt.. så jag får väl lov att väcka martin vid 12-13 nått, beror lite på när jag vaknar... vi hyrde film förrut, som vi måste komma ihåg att lämna in i morgon, så den inte försvinner bort i nån kartong eller nått.. vi hyrde the day the earth stood still, bra enligt mig.. jag hade förväntat mig den lite annorlund, men den var ändå bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0