spis.

var till birsta och köpte spis.. just nu väntar jag på att de ska komma hem med den.. den som vi ville ha på elgiganten fanns inte i en-fas, alltid ska det vara nått.. suck... så det blev en spis på media markt som vi kollat på tidigare. nackdelen med den är att ugnsluckan blir varm, men det blir det på alla spisar mer eller mindre....

så en elektriker kommer imorgon efter två och ska installera den, så vi får leva utan spis och micro idag och halva imorgon... ska till tessan och göra tårta sen, tänkte pricka in och göra den samtidigt som talangfinalen.. funderade även på att göra negerbollar, det behövs det ingen spis till ;) men glömde så klart kakot i lägenheten. men kom på nu att jag måste dit, bakåplåtspapperna ligger kvar där... vet inte om tessan har sånt, så bäst att ta med sig... och så börjar visst martin om en halv timme, och vi har ännu inte ätit.. och så har de inte kommit med spisen än... suck...

så utan köksmöbler fortfarande.. så det blir att äta på kartonger imorgon för besöket.. men det får vi leva med. soffan har jag i alla fall... kanske hinner att hämta möblerna imorgon innan alla kommer, eller så får martin springa iväg och göra det.. han har inte ens köpt nå paket till mig än, kanske därför det tar tid nu???? ;) hans planering är inge bra alls, tänk att jag måste planera allt han ska göra.. till och med i julas så fick jag planera in när han skulle köpa paket till mig.. fast han har vetat om länge att jag fyller år så han har inge att skylla på, så sur kommer jag bli om det är så som jag tror. att han inte köpt nått, och att han imorgon måste iväg för att fixa.. då har vi inte tid med sånt, då är det lägenhetfix och tårta-ätning...

nu måste jag ringa och kolla vad de håller på med, troligtvis så har de stannat och ätit nånstans. blir jag då förvånad, nääää..... sur kommer jag så fall bli, men sån är jag... och sen ska det fortsättas plockas upp i köket, suck.. det tar aldrig slut på saker...

och lock för ena örat har jag oxå. hör knappt.. kommer säkert få öroninflamation oxå... har ju ändå varit förkyld... och så en rolig sak som jag såg förrut, de har bytt lås i källaren nu. så nu ska taggen användas :) ska inviga det sen när jag går till tessan.. för jag ska springa i källaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0