falskt alarm.

det var visst falskt alarm. han gnällde lite i sömnen och när jag kom in till sovrummet så susade han så sött igen.. vet inte riktigt vad jag ska göra. om jag ska väcka han eller inte, eller sova lite själv.. jag menar om han sover så här nu så kommer han vara vaken läänge inatt, antar jag...

igår när han skulle sova och jag skulle släcka hans lampa. så låg han och flinade åt sin mamma och började prata. och då kan man släcka lampan och gå?? njää, inte riktigt.. men till slut så drog jag mig därifrån med lampan släckt. men min lille kille ville inte sova.. han börja gnälla och protestera. så martin låg och klagade.. så jag tog upp han och satte oss i soffan och kollade på tv.. efter en timme gav jag han mat och då var han lite halv trött. så jag lade han i sin säng.. och jag lade mig i vår säng.. jag somnade och jag vet inte när han somande.. tyst var han i alla fall..

undra om man ska göra lite nytta innan man ska göra lite mat.. blir korv och makaroner, som alltid typ.. äter det i alla fall en gång i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0