Utvilad.

jag är chockad. edwin sov från tolv igår till sex-halv sju imorse.. så hans mamma fick sova, vad snäll han är ;) Jag hoppas att det håller i sig, men hur många gånger har jag sagt så?? vi får väl se. man har ju vant sig att kliva upp på natten och mata han. så man somnar så fort man lägger huvudet på kudden igen.. fast nån gång ska han ju börja sova på nätterna.... och så tog martin med han imorse vid nio-tio, så jag fick fortsätta sova.. edwin ville inte sova nå mer då, börja gnälla så fort han låg ner och ingen som höll på med han.. själv klev jag upp vid elva, då hörde jag att det nalkades frukost.

Så jag är en utvilad mamma idag. än så länge, det kan vända fort pga järnbristen.. som jag kom på precis att jag inte tagit nån tablett än idag. lika bra att göra det nu medan jag kommer ihåg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0