birsta.

igår åkte jag bussen hemifrån som gick tio över elva.. var på bibloteket i stan och hämtade edwins bok :) sen gick jag till mammas skola. men vem gick inte upp fel gata?? så de blev en liten omväg och tydligen hade vi bråttom oxå, suck...

sen åkte vi till birsta och där spenderades hela dagen. jag kom inte hem förrän vid fem. och då åkte vi till martins mamma som vi firade igår, hon fyller år idag...

på birsta så shoppade jag massa bra att ha saker. och de mesta utav de till edwin.. köpte snapsglas i plast på biltema, perfekt för att he medicin i. så man kan klara det själv och inte behöver vara två stycken jämnt... sen köpte jag timrå-nappar på timrå-shoppen. mamma hade 20% där så det utnyttjade jag ;) sen så visade jag vad han önskar sig i julklapp ;) sen blev det lite mer bra att ha saker...

och imorgon ska vi ut till birsta igen. då är det nån dag på barnenshus, som är för såna som ska ha barn snart eller precis fått. så vi ska gå dit.. man skulle få varuprover och så fanns det massa erbjudanden.. så vi får se vad det är för något då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0