spyigt.

åhh, vad bodys det går.. den lille spyr lite nu och då.. och eftersom vi inte har så mycket kläder som passar just nu så märks det fort när en body eller pyjamas blir spyig.. min lille pojk får nog ligga naken inatt, alla pyamaser som passar är spyig.. få se om det finns nån tid i tvättis. måste även börja med våran "lill" tvätthög. har nog aldrig sett så mycket tvätt som det är i den nu. till och med för mig börjar kläder att sina...

idag så ska vi handla batterier till babysittern i alla fall. plocka färdigt så vårt sovrum står klart. hämta ut mina böcker på ica. och lille edwin har beställt pizza till mat idag ;) hamid vill även se han, så vi skyller på det... imorgon tror jag det får bli fläskfilen vi har i frysen till mat...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej! Använd inte babysittern!!!! Batterierna sprängdes i ansiktet på Saga när hon var liten,som tur är gick det bra. Men det kunde gått illa. Något konstigt med den babysittern,jag skulle aldrig chansa. Hoppas det går bra med allt. Kram

2009-09-16 @ 15:04:32
Postat av: Mari

men du hade väl "billiga" batterier. Här hemma köper vi märkesbatterier, som är dyra..... just nu sitter han bara i den utan batterier, eller snarare sover för tillfället..

2009-09-16 @ 15:52:54
Postat av: Syrran

Det ser inte ut som om mitt inlägg kom med,så jag skriver igen.

Använd inte babysittern som är Jannices.

Batterierna sprängdes i Sagas ansikte,det gick ju bra,men det var rena turen. Fattar inte hur man kan bygga en babysitter och ha batterierna framför babyn. Så ett råd,köp en ny!!!

Hoppas att allt är bra med er! Kramar

2009-09-16 @ 16:03:41
Postat av: Syrran

Varför skulle jag ha billigare batterier???

Ja,det är bra för Edwins del om du aldrig sätter in ett batteri,man vill ju inte chansa,det kan sluta illa..

Passar kläderna han fick av oss? Har inte hört nått om dem så.....

2009-09-16 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0