Cola Zero.

jag blev bara tvungen att köpa cola zeros extrakt nere på ica. fast jag lyckades inte lika bra som mamma att göra den, dock.. men men.. får försöka bättre nästa gång..

nu håller de på med vardagsrummet igen. och allt blir dammigt. vilket jag i och för sig redan visste men men.. kissekatterna är så hel spänn. isolde och ice ligger på överkastet som ligger på golvet brevid mig. där de har översikt mot vardagsrummet men är ändå trygga. speciellt med matte vid sina sidor. arwen och morrisen är spårlösta borta. troligtvis inne på edwins rum bakom soffan. konstigt det dära. med gemensama fiender så struntar de i varandra. det jag menar är att det är arwen och morrisen som minst går ihop. arwen morrar åt morrisen. men när vi typ dammsugar så kan de ligga relativt nära varandra och ändå inte bli ramaskri.. tycker det är lite lustigt...

måste nämna mitt skavsår. det ran smojs ur det imorse. trevligt va?? så jag lånade mammas foppa tofflor. vilket jag gått i idag. det funka. blev inte så kallt heller :P var som sagt på promenad med cindy till universitetet och hon lånade en bok. edwin ville sitta vid hunddagiset, hörde nån hund skälla.. vilket han fick göra. men mössan!! ramlar ner HELA tiden för ögonen. vet inte hur jag ska lösa det problemet.??. jag tog en säkerhetsnål på vägen hem. men då kom edwin på att man kan dra i mössan, suck.. så det slutade med att jag tog av han mössan och så fick han ligga ner i vagnen. vilket inte var så populärt. han gnällde inte, men men.. påvägen hem gick vi förbi ica. och vid planen började det regna ganska mycket. så pass mycket för regnskydd. så det kom på vagnen och edwin somnade. blev nog ganska mysigt där inne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0