snart så.

nu börjar det likna nått i vardagsrummet. nu är det bara fondväggen kvar :P där har vi fått upp tre våder än då länge... och vid det hörnet ser det gråa lilla ut. och härifrån sovrummet ser det blått ut.. men det är grått :P fått in bokhyllorn ahar vi fått oxå. fast de ska dammas innan allt är klart. men blev tvugna att flytta efter möblerna lite..

min hals är inge bra. och hosta har man fått oxå.. och allt slippdam på det förbättrar inte saken. de håller nämligen på att slipa där de kvarvarande våder ska sitta..

nu ska jag göra välling till edwin och saft till mig. om jag nu lyckas med tanke på att köket är okuperat med ett tapetserarbord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0