1:a dagen.

min ryggvärk vill inte gå över. martin masserade mig en snabbis imorse. han sa att det kändes som det klickade i ryggen på mig. jag undra vad som hänt. har direkt inte gjort något. man får väl "skylla" på edwin. allt hans bärande..

syster blev nog glad över grejorna hon fick. sju påsar blev det. en kompis till henne skulel komma och bo där några dagar. så hon skulle hjälpa janniceo ch äta upp allt. och jag kan säga att jag fyllde systers frys. fast ändå var det inte så mycket frysgrejor, mest pommes frits och annat potatis.

1:a dagen idag. har väl gått ganska bra ändå. inte druckit så mycket vatten som jag borde. men har väldigt svårt att dricka vatten. vet inte hur jag ska lösa det problemet. sitter och fundera om man kan he hallon och vatten i en tillbringare i kylen. det borde bli godare. lokan, går väl att dricka när den är kall och man äter något till. men jag antar att man vänjer sig med vattendrikandet. mjölk får man oxå dricka, men helst vatten. för om man tycker man inte gör något resultat ska man dra in på mejeriprodukter, och då de som är minst feta. alltså mjölken.

för martin däremot är det lite mer jobbigt. han fråga, är det bara jag som är sötsugen. då gjorde jag en liten skål till han med några skedar turkisk eller om det är grekisk jag har, yohgurt är det jag pratar om, och nägra hallon. lite senare kom han igen. nu är jag sugen på något. då tog jag fram babybel. så han fick en.

nu ska jag lägga vår son som är påtok för trött bakom min rygg.

Kommentarer
Postat av: tessan

Vad är det för nåt du börjat med? Typ GI? Jag och Tessan ska börja jympa på friskis, du får gärna följa med om du vill?

2010-08-31 @ 18:58:52
URL: http://tesseluren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har börjat med LCHF. Jaa, jag kan hänka på om det går bra. bara höra av er när ni ska träna. ska gå med kusin oxå, men inte bestämt när än..

2010-09-01 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0