städar.

nu är det stora städtag som tas.. jag är typ klar med mit. vilket inebär plocka undan och damma. fast jag damma nogast inne på toan och köket. sovrummen har jag inte varit in i med trasen. kollade och så farligt var det inte. martin går just nu lös med trasan i vardagsrummet.

har skrivit lista på vad som ska handlas. i alla fall till tårtorna och "kalaset". blir mer öppet hus, så kalas hela dagen ;) vi lyssnar på spotify. närmare bestämt black ingvars. och få inga idéer nu. det är sjun och var glad. både ettan och tvåan.. det är en blandning av vad mamma och pappa vill lyssna på och edwin vill lyssna på. det är helt enkelt barnmusik, känd sådan så som pippi långstrump, apans sång osv. men kruxet ligger i det att är liksom kända hårdrockslåtar. kommer inte på nått namn nu, men känner igen typ alla.. Dessa skivor är att rekomendera om man har mindre barn i alla fall. jaa, ni får lyssna på den fast ni inte har småbarn ;)

nu ska jag försöka att äntligen sätta upp mina katter. finns direkt inget annat att göra. vill handla men martin vill dammsuga först. så kommer bli stress på affären som alltid, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0